Palīdzība - Ģimenēm
Ģimenes Babysits platformā aukles var atrast, izmantojot mūsu meklēšanas rīku. Lai ērti aplūkotu aukles savā apkārtnē, meklēšanas joslā norādi savu pilsētu, adresi vai pasta indeksu.
Ja tavs profils ir izveidots līdz galam un publicēts, aukles arī pašas ar tevi var sazināties.
Ja vēlies nosūtīt ziņojumu auklei, dodies uz izvēlētās personas profilu un nospied “Sazināties” pogu.
Pievērs uzmanību! Lai nosūtītu ziņojumu vai atbildētu uz saņemtu ziņojumu, tavam profilam jābūt publiskam vai redzamam vismaz citiem platformas lietotājiem. Tev būs nepieciešams arī aktīvs Premium abonements.
Pēc tam, kad veikta reģistrācija, Premium abonementu vari iegūt vietnes sadaļā “Iegūt Premium plānu” vai Babysits lietotnē.
Premium abonementu jebkurā laikā ērti vari atcelt sava konta “Premium” sadaļā.
Ja Premium plānu iegādājies iOS lietotnē, tev vajadzēs atcelt abonementu arī Apple pakalpojumā. Izmantojot Apple ID, to vari izdarīt savas ierīces iestatījumu sadaļā “Subscriptions” (Abonementi).
Ja līdz Premium plāna derīguma beigām vēl atlicis kāds laiks, visu šo laiku tu vari turpināt izmantot Premium priekšrocības arī pēc tam, kad abonements jau atcelts.
Ja rodas sarežģījumi, atceļot Premium plānu, lūdzu, sazinies ar mums.
Sazinies ar klientu atbalstu
Vairākās valstīs Babysits piedāvā rezervāciju rīku, kas aukļu pakalpojumus ļauj plānot, nepametot platformu. Šajās valstīs rezervāciju vari veikt, pieprasot to aukles profilā vai savā iesūtnē.
Ja neredzi šādu iespēju, jo atrodies valstī, kur pakalpojums nav pieejams, izmanto platformas ziņapmaiņas rīku – vienojies ar aukli par nosacījumiem un rezervē pakalpojumu.
Uzzini vairāk par Babysits rezervāciju sistēmu
Jā! Kad atcelsi Premium abonementu, ar auklēm varēsi turpināt sazināties līdz plāna derīguma beigām. Kad tās pienāks, tu joprojām varēsi turpināt iesāktās sarunas, taču uzsākt jaunas vairs nebūs iespējams.
Tas, cik izmaksās aukles pakalpojumi, būs atkarīgs no konkrētās situācijas un katras aukles.
Aukles pašas nosaka savas stundas likmes, pamatojoties uz minimālo atalgojumu valstī, savu izglītību, prasmēm un pieredzi. Aukļu noteikto stundas likmi tu vari aplūkot viņu profilos.
Savā profilā tu vari norādīt summu, ko vēlies piedāvāt par aukles darbu.
Galu galā, nonākt pie kopsaucēja par atalgojumu ir tavā un aukles pārziņā.
Stundas likmes var atšķirties atkarībā no bērnu skaita, aukles pienākumiem, aukles veida un bērnu pieskatīšanas vietas.
Dažviet nepieciešamība noslēgt līgumu ir noteikta likumā. Šī iemesla dēļ, kā arī, lai pārliecinātos, ka pirmā rezervācija norit veiksmīgi, iesakām aizpildīt sadarbības veidlapu un pārrunāt tās saturu.
Ja guvi negatīvu pieredzi, sadarbojoties ar aukli, tu vari sniegt atsauksmi un/vai bloķēt šo lietotāju.
Jebkurā gadījumā lūdzam tevi ziņot par šo aukli mūsu klientu atbalsta komandai, izmantojot saiti aukles profilā. Mēs iepazīsimies ar tavu ziņojumu un nepieciešamības gadījumā attiecīgi rīkosimies.
Sazinies ar klientu atbalstu
Mēs auklēm regulāri nosūtām atgādinājumus un e-pasta ziņojumus, kā arī raugāmies, lai neaktīvi profili neparādītos meklēšanas rezultātos. Ir arī dažas lietas, ko tu vari darīt, lai uzlabotu izredzes saņemt atbildi.
- Dalībnieku profilos tu vari redzēt, kad tie pēdējo reizi bijuši aktīvi platformā, kā arī informāciju par to, cik ilgā laikā tie parasti atbild uz ziņojumiem. Lai palielinātu iespēju saņemt atbildi uz ziņojumu, iesakām sazināties ar auklēm, kas platformā nesen bijuši aktīvas.
- Iespējams, ka aukle nav ievērojusi tavu pirmo ziņojumu, jo bijusi aizņemta. Šādā gadījumā, tu varētu sazināties ar aukli atkārtoti.
- Visbeidzot, iesakām tev pašai/-am aktīvi darboties platformā. Ja aukles redz, ka tavs profils nav aktīvs, vai to, ka neatbildi uz ziņojumiem, viņas var nospriest, ka tu vairs nemeklē aukli, un nesazināties ar tevi.
14 dienu laikā pēc Premium plāna iegādāšanās vecāki var pieprasīt pilnu atmaksu.* Ja pagājušas vairāk nekā 14 dienas kopš abonementa iegādes, atmaksu diemžēl nevaram piedāvāt.
*Informācija attiecas uz Premium plāna pirkumiem Babysits platformā. Tā neattiecas uz abonementiem, kas iegādāti, izmantojot trešo pušu, piemēram, Apple, pakalpojumus.
Ja konta informācijas “Premium” sadaļā redzi pogu “Atjaunināt norēķinu informāciju”, uzspied uz tās, lai veiktu izmaiņas.
Ja neredzi šo pogu, tas nozīmē, ka tev šobrīd nav iespējams patstāvīgi mainīt norēķinu informāciju, ko norādīji, lai veiktu maksājumus par Premium abonementu. Šādā gadījumā, lai veiktu izmaiņas, lūdzu, sazinies ar mums.